keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Back in business

No niin nyt on lomat lusittu ja olen taas Palmassa.

Saavuin lauantaina iltapäivällä ja olin aika poikki, joten se ilta meni kotona oleillessa ja siivotessa. Koko kämppä olikin ihan pommin jäljiltä ja ehdin jo vetää pienet kilarit... Onneksi kumpikaan kämppiksistä ei juuri silloin ollut paikalla. Täällä ei siis ollut siivottu ollenkaan koko reilun kahden viikon aikana, mun kamoja oli lainattu tai pikemminkin otettu ilman lupaa ja jätetty palauttamatta paikoilleen. Ja kaiken lisäksi joku oli nukkunut mun sängyssä!! No, jos mä olin hiilenä, niin Miriam oli suorastaan tulessa...:D Kuulemma Lucas ja sen kaverit olivat pitäneet täällä majaa vähän useampana iltana/yönä ja heillä oli jo ollut jonkin sortin keskusteluja asiasta. Loppujen lopuksi siivosimme Miriamin kanssa yhdessä ja tarkoitus oli vielä pitää keskustelu aiheesta "Saako toisen huoneeseen mennä ilman lupaa jne....", mutta se jäi vähän puolitiehen. Nyt pöly on kuitenkin laskeutunut ja kaikki jatkuu entiseen tapaan.

Sunnuntai illaksi valmistin, kröhöm, hirvipaistia kera perunoiden ja kermakastikkeen. Ja ei, ei ollut yhtä hyvää kuin äidin tekemä, mutta oli se kai ihan ok. Syömässä olivat kämppikset ja kaverini Amanda ja Kayla. Kukaan heistä ei ollut aikaisemmin maistanut hirveä (ehkä ihan hyvä...), kaikki kyllä söivät hyvällä ruokahalulla ja sanoivat tykkäävänsä. Illallisen lisäksi iltaan sisältyi Nintendo 64 pelailua...:D

Nälkäiset kämppikset. Meillä on uusi pöytä, mun mielestä se on vähän tyhmä tossa sohvien keskellä...

Maanantaina alkoi koulu ja siellä kaikki jatkuu kuten ennenkin. Oppilaat ovat kyllä aika mainioita.:) Eilen olin hakemassa yhdestä luokasta jotain, kun kolmasluokkalaiset piirittivät mut kunnon kimppahalaukseen.:D Oppilaat huusivat yhteen ääneen "más fuerte, más fuerte!" (kovempaa, kovempaa) Hyvä että pysyin pystyssä....:D Viides- ja kuudesluokkalaiset tulevat aina kovasti juttelemaan ja ovat varovaisen kohteliaita. Se on välillä huvittavaa.

Tiistaina pääsin ptkästä aikaa "jumppaan". Olin menossa pumppiin, mutta salilla huomasin, että kengät jäikin kotiin. Ajattelin, että en kyllä lähde kotiin kun kerran tänne asti tulin. Menen sitten vaikka vain suihkuun, koska oli kaikki kamat mukana ja lämmintä vettä tulee todennäköisemmin kuin kotona. No menin sitten toiselle tunnille, johon voi mennä ilman kenkiä ja sen jälkeen suihkuun, josta tuli KYLMÄÄ vettä. Epic fail. Moniin asioihin tottuu, mutta joihinkin ei. Ja ne jotkut v*****aa joka kerta yhtä paljon. Mä en ymmärrä, miten täällä edes lämmin vesi ei voi olla varmaa?? Ja miten edes uusiin taloihin ei rakenneta lämmitystä?! Nyt taas näinä muutamina päivinä olen palellut enemmän kuin Suomessa ikinä. Tästä luettuna ei ehkä kuulosta kovin pahalta, mutta kokeilkaapa itse kylmää suihkua kylppärissä, jossa on n. 15 astetta lämmintä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti